Irwansyah – Camelia

Sunday, June 21, 2009

|

Camelia maafkanlah aku
Karna ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakanlah aku

#
Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

##
Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Repeat #, ##

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia


0 comments:

Followers

Blog Archive

ChitChat

BlogKelate

Kelantan Bloggers

An-Exclusive

an-exclusive
Copy and Paste To You Blog

An-Wardrobe

an-wardrobe
Copy and Paste To You Blog

Kerie

witch-mp3

Nik Nurehan

witch-mp3
Copy and Paste To You Blog
Powered by Blogger.

Search This Blog

About Me

My photo
Kota Bharu,Wilayah Persekutuan,Putrajaya, Kelantan,Kuala Lumpur,Selangor, Malaysia

KelantanBloggers

Kelantan Bloggers