Sejauh Ini - Dina

Friday, June 13, 2008

|
Mengapa aku merasakan
Dalam senyum terbawa pedih semalam
Kuperlukan teman yang selalu di sisi
Menghilangkan duka lara

(Korus)
Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku di sini mendampingimu
Hanya bersamamu
Jiwa ini seikhlasnya bahagia

Sejauh ini kisah kita
Permata di jiwa hanya kau kasih
Seakan kau menerangi duniaku
Aku genggam azimatmu.. oooh

(Ulang Korus)

Kau nyalakan kerinduan ini.. oo..
Memberi ku kekuatan
Kaulah satu-satunya bagiku
Percayalah….

Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku di sini mendampingimu
Aku tak mungkin lagi terkurung dalam lara
Semangat cintamu membara
Dalam jiwa….

0 comments:

Followers

Blog Archive

ChitChat

BlogKelate

Kelantan Bloggers

An-Exclusive

an-exclusive
Copy and Paste To You Blog

An-Wardrobe

an-wardrobe
Copy and Paste To You Blog

Kerie

witch-mp3

Nik Nurehan

witch-mp3
Copy and Paste To You Blog
Powered by Blogger.

Search This Blog

About Me

My photo
Kota Bharu,Wilayah Persekutuan,Putrajaya, Kelantan,Kuala Lumpur,Selangor, Malaysia

KelantanBloggers

Kelantan Bloggers