AKU ADA UNTUKMU – NUBHAN

Tuesday, May 27, 2008

|

Di sana punggut menanti mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah, janji yang puitis untuk persembahan
Hanya ketulusan sekeping hati suci

Aku berikan kasih kalau itu yang kau mahu dariku
Aku berikan cinta untuk membahagiakan harimu
Aku sayang dirimu biar pun nafasku sampai terhenti

Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih Shah Jahan kepada Mumtaznya

Terasa indah pabila berdua semakin tiba saat bahagia meraih cinta kita

2 comments:

hananey said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

suka nubhan..suka lagu die gak...hehe

Followers

Blog Archive

ChitChat

BlogKelate

Kelantan Bloggers

An-Exclusive

an-exclusive
Copy and Paste To You Blog

An-Wardrobe

an-wardrobe
Copy and Paste To You Blog

Kerie

witch-mp3

Nik Nurehan

witch-mp3
Copy and Paste To You Blog
Powered by Blogger.

Search This Blog

About Me

My photo
Kota Bharu,Wilayah Persekutuan,Putrajaya, Kelantan,Kuala Lumpur,Selangor, Malaysia

KelantanBloggers

Kelantan Bloggers