Mila AF5 - Aku Lebih Tahu

Sunday, May 25, 2008

|

Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada denganmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia


Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Saling percaya

Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada dgnmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

-Ulang chorus

0 comments:

Followers

Blog Archive

ChitChat

BlogKelate

Kelantan Bloggers

An-Exclusive

an-exclusive
Copy and Paste To You Blog

An-Wardrobe

an-wardrobe
Copy and Paste To You Blog

Kerie

witch-mp3

Nik Nurehan

witch-mp3
Copy and Paste To You Blog
Powered by Blogger.

Search This Blog

About Me

My photo
Kota Bharu,Wilayah Persekutuan,Putrajaya, Kelantan,Kuala Lumpur,Selangor, Malaysia

KelantanBloggers

Kelantan Bloggers